Re: dziwny dzwiek z wnetrza monitora - czym to grozi?

Autor: Michal Pyka <mpyka_at_neostrada.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 17:05:36 MET

Użytkownik wrote:
> Jesteś pewien, że nie jest już na gwarancji? Też mam Philipsa,
> kupowanego dwa lata temu, więc w zbliżonym do Twojego wieku, i
> dostałem na niego trzyletnią gwarancję (fabryczną).

Tzn jest, ale ja z niej chyba skorzystac nie moge, bo byl kupowany na firme,
w ktorej kiedys pracowalem i tam sa wszystkie jego papiery. Firma jest z
300km ode mnie i raczej dobrze nie zyjemy teraz ;-)

Ja kiedys mialem szczescie ze starym Daewoo... Zdechl w 34msc. tak jakos i
dostalem po 2tyg. calkiem nowy model.

Tak sie tez zastanawiam, czy wina nie tkwi gdzies w spadkach zasilania czy
czyms podobnym? Choc z drugiej strony przy okazji jakiejs sniezycy pare dni
temu jak byly spadki, to ogolnie swiatlo w pokoju mrugalo i obraz tez na
monitorze. Dzis nic takiego nie bylo.

Na razie - odpukac - stalo sie tak 3 razy rano w ciagu godziny i od tej pory
jest OK! Nie wiem co... chlodna noc i sie rozgrzewa (?) wilgoc (?)...

-
MP