awaria dysku fat32

Autor: Emil Ślączka <killhunter_at_poczta.fm>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 14:46:35 MET

Witam

zwracam się z prośbą o pomoc do szanowych grupowiczów

padł mi dysk - po restarcie windowsa 2000 jeden z dysków odmowil
posluszeństwa - zamiast poprawnych katalogów pojawiają się katalogi z
nazwami typu $&? itp

jest to dysk Quantum fireball 4,3 gb założona partycjq fat 32
- podstawowa
- rozszerzona

po zastosowaniu Easyrecowery i Getdataback udalo mi się odzyskać dane z
partycji rozszerzonej natomiast podstawowa leży - easyrecowery pokazuję ja
jako unknow :(

czy macie jakąś koncepcję co z tym zrobić

z góry dzięki za pomoc Emil