Re: Problem ze znikaniem wolnego miejsca na HDD

Autor: Radek K. <radek678_at_wywal_to.wp.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 11:59:50 MET

Filip Drunkenstein wrote:
> Użytkownik "Radek K." <radek678@wywal_to.wp.pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście bierzesz pod uwagę, że 1GiB = 1,073,741,824 B, oraz swap podczas
> pracy rośnie?

Oczywiscie bioreto pod uwage. Biore tez pod uwage ze przy duzej ilosci
malych plikow moge tracic miejsce. Swap jest ustawiony na sztywno na 1
GB. A znika mi 20GB w ciagu kilku dni. Nie mam ukrytych plikow i
folderow, wylaczylem to. Jak podsumuje w Total Commanderze to mam zajete
15GB i 20GB powinno byc wolne, w tej chwili jest wolne 12.5 GB a
resetowalem kompa przedwczoraj. Jak zrobie hibernacje i wyjde z niej to
problem nie znika, dopiero po twardym resecie.
Czy jakies programy, wirusy, trojany itp. potrafia zajac powierzchnie
dysku w sposob niewidoczny dla WinXP???

Pozdrawiam.