Re: Liteon 1653 - jedno pytanko

Autor: BelYaal <belyaal_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 10:57:25 MET

> ja wszystkim pozaznaczałem wszystko i sam predkosc nagrywania wybieram

No to jest moim zdaniem problem, bo czasem czlek sie moze zapomniec i
zostawi opcje na maksa i zalozmy, nagrasz plytke 8x z predkoscia 16x co mi
wczesniej tak pokazywal, a to chyba nie najlepiej.

Kwestia tez wyszazenia tego autobitsendingu czy jakos tak... wolalbym miec
to zaznaczone szczegolnie przy nagrywaniu filmow, a tu szarosc... cos z tym
sie da zrobic?