Problem ze znikaniem wolnego miejsca na HDD

Autor: Radek K. <radek678_at_wywal_to.wp.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 10:26:37 MET

Witam.

Zauwazylem ostatnio (od ok. 2 tygodni), ze znika mi wolne miejsce na
partycji systemowej, do zera. Jak policze recznie miejsce zajete przez
wszystkie pliki i katalogi i dodam wolna przestrzen, to mi sie nie
zgadza. partycja ma 35GB wolne jest ok. 20GB. Po restarcie jest O.K. ale
troche mnie to irytuje. RAID 0, 2x Samsung 120GB SATA. WinXP SP2 NTFS.

Pozdrawiam.