Re: Konfiguracja do oceny

Autor: awe <noname_at_noname.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 02:07:51 MET

Co do tego kompa dla malej dziewczynki, niezle 2000 zl...Wszystko spaniale
ale jednak kupilbym jej dobry monitor LCD samsunga 17' 710N - cos kolo 1450
zl?.
Za 550 zl kupilbym jej kompa:-) Nie wiem na czym to byloby skladane ale tak
zeby mogla sobie popisac i polatac po necie bez jakiegos grania. Cale
klopoty sie koncza gdy dodadza Ci te brakujace 600 zl?
awe
PS
Mam znajome ktore na celeronie 600 i 64 RAM graja w sims i sa zadowolone.
Karta graficzna stara jak swiat. Dysk 20 GB lub mniejszy. 10 letnia
dziewczyna nie bedzie grac w powazne gry zwlaszcza jesli to jej pierwszy
komp.
Komp ma sie przydac w szkole...na gry to ona ma jeszcze czas, zakladajac ze
ja zainteresuja.
Wazne zeby mogla sie przez kompa komunikowac, czytaj plotkowac.