Samoczynne resety (pomóżcie)

Autor: Guardian <pawelg_at_icpnet.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 01:31:10 MET

Witam wszystkich
Mam problem z komputerem. Polega on na tym, że w pewnym momencie
użytkowania, bez względu na czas pracy lub czynność jaką na nim wykonuję
(przeglądanie www, gra, aplikacje), komputer się samoczynnie resetuje.
Myślałem, ze to problem z płytą główną ale po wymianie na nową problem
pozostał. Może zatem dysk twardy, ale raczej nie. Może zasilacz (300W tzw
"no name" z Media Markt). Windows Xp Crash Analysys zgłasza po przywróceniu
sprawności systemu błędy zazwyczaj sterowników. Stery aktualizuję jednak na
bieżąco.
Posiadam sprzęt:
MSI K7 nForce Delta2, Athlon Xp 2400+, 512 DDR 400 MHz, Radeon 9600XT, 60 GB
Barracuda, DVD i CDRW + dodatkowy wywiew z obudowy.
Będę niezmiernie wdzięczny za jakąkolwiek pomoc
Pozdrawiam
Guardian