Nieczysty dźwięk

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 21:52:54 MET

Witam!!!
Kolejny problem po złożeniu nowego kompa.
Chodzi o dźwięk.Jeśli słucham sobie muzy np. z Winampa to wszystko jest ok
,ale gdy podczas słuchania chce np. zainstalować jakiś program, muzyka
zaczyna przerywać i strzela mi z głośników.Podobnie w grach.Gdy jest zbyt
dużo pdkładów dźwięków strzela mi z głośników.Karta dźwiekowa zintegrowana
Realtek AC'97 na płycie Gigabyte GA-I865I-P.W czym problem??Mam
zainstalowane najnowsze sterowniki.
Dodam że na Celeronie 500MHz(teraz mam 2,4GHz) problemu nie było.

--
Pozdrawiam!!!
GG : 2842289 :)