Jaką grafe zamiast GF4Ti4200

Autor: PARKER <adamparker_at_[WYTNIJTO>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 20:03:34 MET

Moja grafa już nie wyrabia (MSI GF4Ti4200) w grach typu Call of Duty czy
nawet ma słabe TV OUT . Reszta to procek Athlon XP2400 i 512 MB Ram .
Już miałem kupić GF 6600 GT ale jak poczytałem że się sypią na potęge to
myśle że faktycznie to duża nowość i mogę poczekac jeszcze z rok jak ją
dopracują. Wtedy myśl poszła na Radka 9800 Pro albo XT - ale to jakieś
700-1000 zł . Chcę kupić tylko nową z gwarancją a nie 1 czy 2
miesięczną od jakiegos maniaka podkręcania czy majsterkowicza.
Nie jestem jakiś maniakiem gier ale czasami troszkę gram . Pozatym
internet no i zależy mi na dobrym obrazie TV OUT .
Ale wracając do tematu to za 500 zł mogę mieć R9700PRO - nowego.
Czy faktycznie warto wywalać dodatkowo 200-500 zł za 9800 Pro czy XT ?
A może lepiej kupić więcej RAM-u i lepszy procek ( Barton 2800) za
oszczędzone pieniądze a za rok nową grafe jak już spadną ceny i będzie
więcej gier na nowe karty ?