Desktop a Wentylacja ...

Autor: beriam <beriamWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 18:42:27 MET

witam

Zakupiłem po okazyjnej cenie (50 zł) na Allegro obudowę Chieftec BE-01B-SL-B z
zasilaczem w stanie prawie idealnym.
Chce po pewnych modyfikacjach przenieść podzespoły do tej budy, ale nasuwają
mi sie pytania:

- Jak będzie wyglądać chłodzenie grafy, będą jakieś różnice (docelowo
zaistnieje na niej zalman VF700-Cu)
- To samo tyczy sie procesora ...

Tez zapytam sie od razu w temacie HDD, mam dwa dyski i jak waszym zdaniem
można by jej sensownie wentylować (nie ma zbytnio szans na wentyla
wdmuchującego chłodne powietrze (jest tylko jeden 92 mm), a te wynalazki
montowane pod Hdd do cichych nie należą ...

Czy poza Allegro można gdzieś kupić w necie ciche i nie drogie wentylki 60 mm,
ewentualnie 40 mm` bo kombinacja aby wyciąć dziury pod 80 nie przejdzie,
niestety !

Ogólnie będę wdzięczny za wszystkie rady :)

Moj cofig:
AMD Athlon 64 3000+@2,4 Ghz BOX s939
Abit AV8
2x 256 DDR PC-400 Kingston