Re: czy dane zostaly utracone calkowicie? (taka dziwna sytuacja)

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 17:32:39 MET

Virus_7 napisał(a):

> Po pierwsze: Nie ruszaj dysku, nic na nim nie nagrywaj! Poszukaj
> EasyRocovery i wyszukaj pliki.

po drugie : zaprojektuj sobie odpowiednio rozmieszczenie danych na
dysku, podziel może tzw "C:" na partycje, a prywatne pliki trzymaj
gdzieś indziej niż system, a ten numer z *katalogiem* to dlatego że

instalator programu był kiepsko zaprojektowany - zamiast kasować swoje
pliki wywalał cały folder, bo tak łatwiej było autorowi zrobić