Re: Laptop? - ma³y czy raczej uniwersalny?

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 16:58:21 MET

Funaki napisa³(a):

> Przyjmijmy dwa warianty.
> 1. Jedziesz gdzie¶, w delegacjê, podró¿, na urlop, bierzesz sobie aparat
> cyfrowy, z którego bêdziesz musia³ szybko przerzuciæ zdjêcia do laptopa
> bo pamiêc pe³na, chcesz sobie pos³uchaæ muzyki lub obejrzeæ film w
> poci±gu, w plenerze, u te¶ciowej, gdzie¶ na peryferiach, rzecz± jasn±
> jest, ¿e mniejszy bêdzie wygodniejszy. Poza tym ³atwiej go schowaæ
> gdzie¶ w pensjonacie, w sejfie, czy pod materacem.
> 2. J.w. lecz oprócz tego czêsto nagrywasz p³yty, co¶ instalujesz,
> testujesz, czêsto u¿ywasz napêdu, a laptopa czêsto trzymasz na kolanach.
> [...]
No w³±¶nie tak sobie my¶le, ¿e napêd RW i dodatkowy HDD w obudowie slim
to nie jest co¶ bardzo du¿ego, tylko czy takie zewnêtrzne napêdy
dzia³aj± bez dodatkowego zasilania?
Czy jest jaki¶ sposób aby wyd³u¿yæ czas pracy laptopa FAKTYCZNIE do 6-8
godzin? chocia¿by wymieniaj±c baterie?
S± rozwi±zania typu multibay - rozumiem ¿e mo¿na w nie wymiennie wk³adaæ
napêdy/dyski twarde CD DWD itp/ i baterie
Czy s± modele z dwoma albo trzema takimi dokami?
Jakie ceny?

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, ¿e tyle pytam, ale po prostu ma³o wiem,