Re: Nakladanie pasty termoprzewodzacej [OT]

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 15:51:05 MET

Niejaki/a Virus_7 w wiadomości <news:ct8a36$86o$1@inews.gazeta.pl>
stwierdził(a) jakoby:

> To trzeba zmienić czytnik, żeby nie ucinało. Polecam FireFoxa. :D

Używać Firefoksa jako czytnika newsów jest ciężko, głównie dlatego, że jest
on *przeglądarką*. Nie służy do czytania newsów. A jeżeli mimo to chcesz
używać Firefoksa do pisania/czytania przez bramkę to niewiele to zmieni -
linki będą łamane bez względu na użytą przeglądarkę :P

Czemu wszyscy mylą ze sobą Firefoksa i Thunderbirda? Przecież to są dwa
różne programy służące do całkowicie innych celów. Worda i Excela jakoś
ludzie ze sobą nie mylą.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//