Re: Zalman CNPS7700- AlCu

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 14:39:40 MET

>a co to ma do tego przy boxowym tez nie mialem a zalman mial byc lepszy!!!

>PS
>to jest wlasnie urok grup :-( goscie pisza ze maja 30*C na procesorze a
>puzniej okazuje sie ze obudowe maja otwarta a komputer w pomieszczeniu w
>ktorym jest 10*C ;-)

Po pierwsze zdziwisz sie ale u mnie przy zamkniętej obudowie procesor jest
chłodniejszy niz przy otwartej o jakies 2-3C.

Przypomniałem sobie ze znajomy ma celka 2.4D, zamontował pentagrama Q92AlCu
i przy obrotach ~1800 ma w stresie 62C.

Czy minimalne obroty tego zalmana to 1400? i przy tych obotach celek ma w
stresie 60C?

GM