Re: AN7, a RAM Twinmosa

Autor: Sekator <sek_at_tor.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 14:31:54 MET

Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <sal@hell.pl> napisał w wiadomości
news:ct84aq$42s$1@inews.gazeta.pl...

> No to niestety lipa. Sflashowałem i jest tak samo właściwie. Na 200MHz
> grube
> tysiące błędów na obu kościach w Memtest :(
> Podnosiłeś napięcie swoich kości?
> Poza tym generalnie problem jest chyba jednak w tym, że to Twinmosy...

Hmmm, tam jest trochę innych BIOSów, spróbuj chociaż 2-3 z nich. Na jednym
kompie mam właśnie TWINMOSY przy AN7 i nie mam problemów z nimi. Napięcie
możesz podnieść do 2.7V, wyżej nie ma sensu. Jeszcze pozmieniaj banki,
czasami pomaga. Jeśli nadal będzie źle to zostaje serwis.... Ale jakbyś
wymieniał to unikaj GEILa, miałem z nim problemy... Rozsądnie byłoby wziąć
HYNIXy, wyciągają dużo ponad 200 i powinny współpracować z Abitem.

Pozdrawiam, Sekator.