Re: Konfiguracja do oceny

Autor: barney <barney_at_[WON>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 13:23:20 MET

Ty-grysek wrote:

> IHMO zrezygnuj z taniego (czyt. tandetnego) LCD na rzecz przywzwoitej 17-ki
> CRT a zaoszczędzone pieniądze zainwestuj (jak juz wspomnieji przedpiśćcy) w
> lepszą MB (najlepiej na nForce-ie), więcej RAM, lepszą grafę, większy dysk i
> lepszy zasilacz.

No tak, ale w ten sposob to mozna inwestowac w nieskonczonosc. Ja mam
ustalona kwote i zalozenia. A sa one takie ze ma byc lcd i ladna obudowa
i myszka. Ten komp naprawde nie wykorzysta polowy swoich nawet tak
skromnych mozliwosci. Moge ew zrezyggnowac z oddzielnej karty graf. i
kupic wszystko na plycie i wtedy ew lepszy wyswietlacz ale wszystko musi
sie zmiescic w 2kzl.
Jak ja im tego nie zloze to kupia w markecie i dopier bedzie kicha.

--
pozdrawiam
barney

Masz wieksza szanse wygrac na loterii jesli kupisz los - Forrest Gump