Re: odzyskanie danych z padnietego dysku - prosba o rade

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 11:15:17 MET

Użytkownik "malzi stral" <marcin_strzalkowski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał:

> padl mi dysk w laptopie. prawdopodobnie mechanika, ale to wstepna
> diagnoza.
> czy moze ktos poradzic gdzie sie z tym udac procz firm, ktore zaczynaja
> rozmowe od 2000 zl?

Jak mi padł dysk w laptopie, to pierwsze co zrobiłem to kupiłem za 20 zł
taką przejściówkę, żeby podłączyć ten dysk w PC.
Jak go podłączyłem w PC to okazało się że większość danych jest do
odzyskania - po prostu skopiowałem je na inny dysk.
A te dane, których się nie dało skopiować, okazały się nieistotnymi.

Jeszcze taka uwaga - w WinXP miałem problemy z zobaczeniem tego dysku,
problemem było w ogóle uruchomienie Windwosa. Podczas startu systemu dysk
bez przerwy pykał. Dopiero w Windowsie 98 system uruchomił się bez
problemu...

A dysk był uszkodzony od sporego wstrząsu w trakcie pracy. Objawy - cykanie
przy starcie, laptop w ogóle nie mógł tego dysku przeczytać. Chyba dość
powszechne uszkodzenie.

pozdrawiam
jahu