Re: Zmiana procesora PII350 -> PIII450

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 01:38:26 MET

> A tak BTW się zapytam, kto Cię zmusił do pracy w Win2003 na takim CPU ?
> Torturowali Cię czy co ? ;)
> Bo jeżeli masz 128MB RAM'u to praca w Win98SE będzie komfortowa,
> a do takiego sprzętu, to i WinXP ma zbyt duże wymagania,
> a co dopiero Win2003.

pol roku mam za free to fakt..

pokusze sie o stwierdzenie ze win2003 sprawuje sie duzo lepiej
na tym sprzecie niz XP, do pracy pod tym system zmusza mnie szkola -
uzywam programow typu matlab, SQLSerwer :)
Dodam jeszcze ze nie torturowala mnie praca win2003 + 3d studio max
na zaliczneie z grafiki, wprawdzie bez animacji i zadnych zaawansowanych
funkcji ale wystarczylo!

np. jbuilder nie byl tak laskawy i nie dalo sie nic robic

--
Pozdrawiam
Artur