komp zwalnia

Autor: Lesik <mlesik_at_o2.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 00:34:29 MET

sluchajcie mam problem i juz naprawde nie wiem o co chodzi... co jakis czas
komp mi zwalnia i mam zajecie procesora na chwile 100 %. najlatwiej to
zauwazyc jak w cos gram. jakis czas temu mialem identyczna sytuacje
i wtedy spalil mi sie zasilacz. po wymianie wszystko bylo ok. teraz znow mam
tak samo. teraz nie wiemo co chodzi.ciezko mi stwierdzic czy zasilacz znow
sie przegrzewa czy nie!(wydaje mi sie ze wlasnie jakby bardziej gdy
zwalnia - ale jestem juz tak wkurw.... ze moze mi sie tylko wydaje). raczej
nie mam zadnego wirusa bo przeskanowalem 3 programami. poradzcie cos. moze
jakis program do diagnozy kompa??? nie chce oddawac do serwisu ani
restartowac systemu bo mam goracy okres i komp mi jest niezbedny.
wielkie dzieki za kazda pomoc
lesik