prime95

Autor: Michał <putiq_at_tlen.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 21:33:13 MET

Witam,

Kupilem procesor barton 2800+ i nie przeszedl mi pierwszego testu prime95,
bardzo szybko wyskakuje blad z informacja o nieprawidlowym wyniku. Pamiec
RAM jest w porzadku (testowalem programem memtest) , plyta glowna zostala
wymieniona bo sieciowka na niej nie dzialala, wiec padlo na procesor ktory
zareklamowalem i otrzymalem nowy. Niestety historia sie powtorzyla i to w
identyczny sposob czyli na pierwszym tescie. Dodam ze okolo 7 godzinny test
programem hot cpu tester pro przechodzi bez problemow. Temperatura
procesora od 47 do 50 stopni.

Czy mozliwe jest zeby prime95 sie mylil ? czy mam znowu wymieniac procesor ?
a moze jest jakis podobny program do prime95 za pomoca ktorego moglbym sie
przekonac czy procesor jest sprawny ?

system : windows xp professional
procesor: barton 2800+ (nie krecony )
pamiec : 512 MB DDR