GA-6BXD - szukam właściciela

Autor: horhe <horhe_USUNTO_at_ORAZ_ZMIEN_CX_NA_PL.wp.cx>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 20:34:52 MET

        Witam,
wpadła w moje ręce taka historyczna płytka, niestety częsciowo uszkodzona,
jest w niej calkowicie zniszczony (tyle widac na oko) stabilizator, a
razcej tranzystor pełniący tę funkcję. Jego oznaczenie te Q6 jeśli by
mógł ktoś spojrzec u siebie i opwiedzieć jakie ma to coś oznaczenia to
będę wdzięczny!
I mam drugie pytanie: jakie najszybsze procki udało się tu komuś
uruchomić? czy skonczylo sie tylko na tym co fabryka napisała?
Pozdrowienia!