Re: Mysz USB

Autor: Gupik <gupik_at_NOSPAM.piasta.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 19:46:51 MET

Witam, Jak włączyć mysz na USB w DOS?

kupic przejsciowke usb->ps2

Ja mam taką przejsciówkę :) niestety nie działa, jak moja mysz A4tech
była w sewisie to dali nową mysz bo tamta padła na amen, z tamtą myszą
przejsciówka tez była i działała :) tera ta mysz jest podpięta pod USB,
w dosie tez spoko chodzi :) nie wiem tylko jak zmuśić tą mysz żeby
chodziła z tą przejsciówką, czy jeszcze raz reklamować ?? mysz to A4Tech
www WOP649 optyczna, niestety przy odbiorze nie dostałem gwarancji na
nowo, mam starą, gwara ważna do kwetna chyba mysz była kupiona w Białym
w Simmtechu