Re: Zasilacz!!

Autor: Maniu <maxim_at_nospam.icpnet.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 18:05:05 MET

> Wszystko tylko nie Codegen, no i
> Tracer

Sam mam Tracera i jestem bardzo zadowolony. Jest cichy y napiecia trzyma
dobrze. Zmienielem z Codegena wlasnie. O 1,5 roku nie ma zadnych problemow i
mam znajomych rozwniez na tym zasilaczu i rowniez jest ok. Znak w Poznaniu z
reszta wiekszosc zestawow sklada na tych zasilaczach, bo wg ich danych
serwisowych z tych wlasnie zasilaczy zwrotow z powodu awarii jest
zdecydowanie najmniej (oczywiscie bez porowniania do jakiejs wyzszej polki
cenowej).