abit kt7a-raid i 1GB RAM ?

Autor: kodii <kodii_at_malpa.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 17:48:43 MET

witam

Do uzytkownikow plyt jak w temacie:
Uzywam Abit kt7a-raid i chcialbym dolozyc pamieci. W tej chwili uzywam
2x128MB+256MB chcialbym zmienic na 2x256MB +512MB. Czy ktos powie mi czy to
pojdzie i czy moge uzywac pamieci dwustronnych, bo takie tez widuje na
allegro ? Uzywam procka D1200 (12x100), czy pamieci chodza mi na 133mhz ? Z
ustawien biosu wywnioskowalem ze ida wedlug taktowania procka (ustawione mam
DRAM clock -> Host CLK), ale chce sie jeszcze upewnic.

Zastanawiam sie tez nad zmiana plyty na ddry i procka, ale tutaj mam dylemat
poniewaz teraz to co mam to mi w zupelnosci wystarcza (jednie tej pamieci mi
brakuje) i nie wiem czy sie w to wkrecac. Za zmiana przemawia brak USB 2.0
oraz AGP 8x (posiadam karte R9550) no i tez mialbym synchroniczna prace
procka np. 266 z pamiecia. Plyte Abit KT7A-raid uwazam za bardzo udana (mam
tez 2 kompy na tej plycie) dlatego jesli mam sie zdecydowac na przesiadke na
nowsza musi to byc godny nastepca. Uwage zwrocilem na ABIT KV7 (KT600) - czy
moj wybor jest trafny? Prosze o pomoc w wyborze plyty glownej oraz
procesora.

kodii