Re: sempron 2200+ i krecenie

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 17:19:43 MET

piotrek wrote:

> przecierz ta plyta jest na FSB 333Mhz DDR 400 a sam ja juz odpalilem
> na FSb 200 i chodzi tylko chodzi mi o PCI/AGP co z tym poczac (chyba
> pomyliles plyty)

Nie, nie pomyliłem płyt... Tak jak napisałem, PCI/AGP masz poza
specyfikacją i teraz możesz tylko czekać aż Ci coś padnie. To, że
poszło Ci FSB 200(400) to akurat spore szczęście. Mi powyżej 180 sie
nie uruchamiała nawet - głównie dlatego, że miałem kilka urządzeń na
PCI.

--
#http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10223
#lukled@tlen.pl GG:503647