Re: Pytanie o zachowanie UPS-a

Autor: BartekK <sibi_at_hell.art.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 17:14:02 MET

> Podlaczylem na probe APC Smart 700. Dziala i jest OK.
> Jak widac miales racje - wina kiepskiego UPS-a.
> APC nie pasuje mi tylko z jednego wzgledu - brak filtrowania RJ45.
A to zalezy jaki APC, ja mam Smart 650 ktory ma filtrowanie RJ45 - ale
tak naprawde to niesadze zeby to cokolwiek moglo pomoc/uratowac. Jak
chcesz prawdziwej ochrony to kup NetProtector apc lub inny (ale markowy)
- i to nie uzywany, tylko nowy. Ale kasa bedzie podobna do ceny twojego
starego upsa :) Dla ochrony sieciowki za 15zl - nie widze sensu.

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG:23319