Re: dual channel???

Autor: Adamek <adamek_bananek_at_interia.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 16:55:55 MET

MojoJojo wrote:
> Czy piszesz to z własnego doświadczenia czy o tak ja mam podobny problem co
> załżyciel wątku wszędzie czytam że muszę kupic pamięć taka samą.
> Ważne

Witam. Ostatnio pracowałem na 1 pamieci 256 MB Kingstona, a dzis
przesiadłem sie na 2x256 MB tez kingstona. Pamieci sa identyczne i jakos
nie zauwazylem znacznej roznicy w postaci szybszej pracy.
Za to widac poprawe gdy mam duzo pootwieranych programow. Komp sie nie
muli tak jak to miało miejsce gdy mialem tylko 256 ale to chyba wynik
tylko dołożenia drugiej kości.
Pozdrawiam Adamek.