Re: Restarty w losowych odstępach czasu

Autor: vic <vic_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 16:32:26 MET

KaCZoR wrote:

> Użytkownik "vic" <vic@o2.pl> napisał w wiadomości

> Dziwne, ja mam takze ECS i nic sie nie dzialo, az do niedzieli, w
> niedziele sie zaczelo, zwisy itd...
> Czyzby jakis zbieg okolicznonsci??
ECS 2005 JANUARY BUG :)

No normalnie nawet nowy syczący (wadliwy) monitor odłączyłem bo myślałem że
to od niego tak. Ale qfa nie, dalej resety co parę godzin, fakt że rzadziej
chyba (jeżeli rzeczywiście to co to może znaczyć?)...

Zresztą jutro nie mam szkoły to rozbiorę wszystko, płytę główną na sztywno
przykręcę, sprawdzę czy zwarcia nie ma, przeczyszczę styki, odpalę w
minimalnej konfiguracji (proc+ram+flop :), sprawdzę dysk, pamięć, pożyczę
od kumpla zasilacz, no nie wiem co jeszcze...

Szlag mnie trafia... Żeby chociaż w Windowsie niebieski ekran.. Ale nie,
czarny ekran i do biosu...