Re: czy oplaca sie wymienic wentylator w zasilaczu na cichszy?

Autor: <D_at_niel>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 12:46:11 MET

Dnia 25-sty-05 11:36:10, piotrek napisawszy:

> mam takie pytanko czy oplaca sie wymienic wentylator na cichszy w zasilaczu ,
> bo ten co mam to strasznie chuczy .czy jest to mozliwe czy trzeba wymienic
> caly zasilacz ( brak kasy )jak ktos wymienial to moze poda model i przyblizona
> cene
> piotrek

Na pewno warto go wyciszyć! Może wystarczy ten co jest trochę oczyścić
i zasilić z 5 V zamiast z 12 V ? - jeśli nie jest jakiś mocno zjechany
to będzie chodził bezszmerowo. Oczywiscie, w tym celu trzeba zasilacz
otworzyć i kabelki od wiatraczka dołączyć gdzieś do 5 V ... no i
sprawdzić czy nie będzie się grzało nadmiernie.
U mnie od dawna chodzi zasilacz właśnie w stanie "otwartym" a wiatrak
(zasilony z 5 V) tak umieściłem że dmucha na zasilacz od wewnątrz
kompa, zamiast wyciągać powietrze.

--
 Pozdrawiam - D@niel