Re: monitor a zdrowie ?

Autor: plusz <plusz_at_irc.usun_spam.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 11:36:26 MET

Użytkownik "robin" <nospam@linux.pl> napisał w wiadomości
news:ct3og7$e1q$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Przymierzam sie do zmiany monitora CRT na LCD ze wzgledu na zdrowie-oczy
> (zastosowania biurowe).
> Jednak zastanawiam sie czy warto i czy to cos zmieni przesiadka z dobrego
> CRT ktorego uzywam przy odswiezaniu 100Hz (1152x864),........

LCD zajmuje mniej miejsca na biurku :) i to chyba tyle
przejdź się do okulisty - ja od kilku usłyszałem już, że monitory są po
prostu "przereklamowane".
To co znacznie bardziej szkodzi, to suche powietrze (klimatyzacja) oraz
siedzenie w jednej pozycji przez dłuższy czas.
Jak dotąd raczej nie ma dowodów, że monitory wpływają na wzrok.

Ale LCD naprawdę jest wygodną sprawą :)

--
pozdrawiam
plusz ( http://www.plusz.pl )