Re: monitor a zdrowie ?

Autor: Wiktor S. <wswiktor_at_poczta.fmv>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 07:58:23 MET

> Burak jestes i to cukrowy , widziles kiedykolwiek jakie pole wytwarza
> zwykly kabel sieciowy 220V taki zabetenowany w scianie?
> Wyobraz sobie ze odchodzi od tego WN i prae innych ukladow odchylania
> i promieniowanie katodowe kinoskopu jak w ogole wiesz co to jest
> (twoje jadra pewnie wiedza) i jakim prawem smiesz twierdzic ze LCD
> jest bardziej szkodliwe ?

Przestań ślepo zachwalać LCD "bo tak" i "bo ja taki mam". Ważne są testy,
pomiary promieniowania i subiektywne odczucie. A to ostatnie może być u
każdego inne.
LCD to nie jest remedium na całe zło tego świata. Dobry CRT może być
zdrowszy od złego LCD. I po to są testy, i po to się w nie zagląda, a nie
ślepo krzyczy "ELCEDE BANZAAAI".

robin wrote:

> CRT ktorego uzywam przy odswiezaniu 100Hz (1152x864), a pole
> magnetyczne jest minimalne (fakt ze LCD w ogole nie ma).

nieprawda. Musiałby być w puszce jak dysk twardy a wtedy g. by było widać
;-)

--
Azarien
wswiktor&poczta,fm