Re: Re: komentarze w sklepach internetowych

Autor: Sekator <sek_at_tor.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 07:51:15 MET

Użytkownik "Xiz" <xiz@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
news:ct3tnm$12s$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Sekator" <sek@tor.pl> napisał w wiadomości

> Czyli jest najgorszy?? Bo się zaplątałem.

Pewnie, że nienajgorszy, obsługa i szybkość realizacji jest w miarę OK, a
jedyne co może się nie podobać to CENY - czasami nawet o kilkadziesiąt %
wyższe niż w innych sklepach. Pewnie dlatego witryna komputronika służy mi
tylko do oglądania sprzętu i wyszukiwania ciekawych nowości :-)

Pozdrawiam, Sekator.