Re: Celeron D- czy potrzebna pasta?

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 01:07:22 MET

Dnia Tue, 25 Jan 2005 00:54:03 +0100, ::WireFree::
<miet@nospam.chipdrive.pl> napisał:

> Pasta facet to inaczej makaron myslisz ze marakon daje dobre chlodzenie?

Pisz jasniej.
Widze, że Ty nie masz pojęcia do czego służy pasta termoprzewodząca.
Powiem Ci.Wypełnia microszczeliny pomiędzy radiatorem a prockiem.Naklada
sie jej minimalną ilość bo wiadomo że ma gorsze właściwości przenoszenia
ciepła niż metal.
Zadałem pytanie dlatego, że nie wiem jak bedzie lepiej,czy bez, czy z
pastą.Moim zdaniem powierzchnia radiatora nie jest idealnie gładka i
dlatego pytam.

--
Pozdrawiam!!!
GG: 2842289 :)