problem z nagrywarka dvd liteon 1653

Autor: mnjiodek <mjodek_at_bez.emila>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 00:40:26 MET

wiec tak: os: win xp prof, power dvd (dolaczone do nagrywarki), nero 6.3
nagrywarka: liteon dvd rw SOHW-1653S kupiona dzis..
zainstalowala sie bez problemu, na drugiej tasmie (master) w trybie
multiword DMA 2

no ale zaczely sie schody, zapragnalem nagrac swoje pierwsze dvd...
odpalam dvd, ustawiam ze ma nagrywac dvd, bez sesji, wrzucam kilka filmow
i lecimy.. nero sie zawiesza na etopie buforowania, restart, wylaczylem
buforowanie, jednak na dysku C, tylko 0.99 Gb wolnego miejsca (do tej pory
nie wiem, czy plik tmp potzrebuje tyle wolnego miejsca ile wynosi wielkosc
kompilacji), dalem do nagrywania 1 film i dalej wiesza sie, dioda sie nie
pali, nagrywanie sie nie rozpoczelo... sprobowalem z mniejszym plikiem -
bez poprawy...
nagrywalem na +R (8x)

wyprobowalem nagrywanie CD - idzie ladnie, odtwarza tez fajnie.. za to
teraz chcialem zobaczyc jak odtworzy pliki dvd, nie mam zbyt duzej kolekcji,
jakoze nie potzrebowalem (jeden dysk instalacyjny z MS extra Tools i jeden
sporej wielkosci film w formacie avi nagrany jaka dana na plytce -R)
W obu przypadkach plyta sie nie odczytala, jedna z trudem 'ulegla' wyjeciu
(tzn po dluzszej chwili wysunela sie tacka w odpowiedzi na przycisniecie
eject) a druga utknela (ta z filmem) na dluzej, az do restartu...

no i juz nie mam pomyslu, co z tym moze byc..
oczywiscie poprosze o sugestie co robie nie tak, lub czy o czyms zapomnialem.

pozdrawiam
PM

--
Damn the language