Re: P4 3GHz - problem

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 00:25:11 MET

Użytkownik "Tomasz" <labeo7@poczta.onet.pl_usun> napisał w wiadomości
news:ct3stl$dc8$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Tomasz" napisał w wiadomości

> aaa, procek mam podkrecony na 3GHz i chodzi wszystko stabilnie,
> i jeszcze jedno dotyczace tej plyty: pamieci do niej powinny byc parowane,
> wiem ze ci co skladaja raczej to wiedza, ale nieraz olewaja

Do tych problemów przyznaje się nawet ASUS, więc nie pisz, że to bzdura :)

Płyty P4(C/)P800 Deluxe miały wadę konstrukcyjną gdyż stabilizatory na
płycie
pracowały na "granicy wytrzymałości" i przy dużym obciążeniu np. kompresji
DivX
padały jak muchy z procesorami >2,4GHz. Objawy to zwisy lub nagłe wyłączanie
się
kompa. Wyłączenie HT ograniczało ten problem (mniejsze zużycie prądu)
ale go nie eliminowało.
Wiem o czym piszę bo w mojej firmie wymienili mi 5 płyt na wersje -E,
właśnie z tego powodu.

ax