Re: Będzie dobre i wydajne??

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 00:14:08 MET

Użytkownik "::WireFree::" <miet@nospam.chipdrive.pl> napisał w wiadomości
news:ct3qhn$7us$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Gosciu pierdolisz glupoty na radku 9600 i celeronie 1.7 skonczylem doom'a
3
> w 3 tygodnie bez kodow zasilacz to z metra ciety taiwanczyk . Albo was
ktos
> wali po rogach albo jestescie tacy naiwni ze dajecie sie naciagnac na te
> pseudonaukowe brednie.

No to gratulacje :)
I pewnie jak mój brat grasz w 800x600 i strzelasz do ciemnych plam :)))

Pewnie, że można ale to ma być rozrywka a nie film poklatkowy....
chociaż niektórzy producenci np. techland
piszą że grę można uruchomić już na PIII 800 i...
... wcale nie kłamią, bo grę faktycznie da się (tylko) uruchomić...

ax
PS nikt nie twierdzi, że masz zły zasilacz, ale nie podłączyłbym
go do płyty z procem za 3000 zł....