Re: Komputer do gier - składanie.

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 23:48:54 MET

PW wrote:
> Niestety grami się nie zajmuje i nie wiem co tutaj wymyślić.

A może konsolę...? To moim zdaniem zdecydowanie lepsze rozwiązanie,
szczególnie dla dziecka w tym wieku (na dlużej starczy; mniej problemów,
lepsza - moje subiektywne zdanie - oprawa, bardziej odpowiednia specyfika
gier, znacznie szerszy wybór zręcznościówek... jedyna przeszkoda -
angielski, ale to moim zdaniem nie problem). Do tego "normalny" komputer,
na którym da się popracować czy pobuszować po Necie.

k,