Re: Problem z restartem

Autor: ArD <ard1_at_j.tlen.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 23:11:43 MET

Dnia 1/24/2005 10:39 PM, Użytkownik KaCZoR napisał:

> wirus odpada, skanowalem kompa, nic nie wykryl

Skoro tak mówisz....

> jesli by sie przegrzewal to bym mial caly czas problemy, a wczesniej nic
> takiego sie nie dzialo.

Nie był bym pewien. Zawsze na początku sezonu grzewczego pojawiają sie
posty o grzaniu się sprzętu. A potem okazuje się, że gość ma puszkę obok
kaloryfera. Sprawdz czy kurz nie zatkał radiatora.

> Ja bym najprawdopodobniej obstawial pamiec, chociaz jutro wloze inna grafike
> i sprawdze, zasilacz tez sprobuje z innego kompa podmienic,

Jeśli masz dwie lub więcej kości zostaw jedną. Mi w grudniu jedna padła,
w ten sposób od razu wykryłem która.

> a czy mozliwe jest ze plyta robi zwarcie z obudowa i przez to sie
> resetuje??, jesli tak to jak temu zapobiec

A niby jak skoro nic nie zmieniałeś. Masz uziemienie?

Jeszcze jedno. W panelu sterowania jest takie coś jak narzędzia
administracyjne. Masz tam raporty systemu. Zobacz co komp pisze, może
będzie jakiś trop.

Poszukaj jeszcze w archiwum.

pozdrawiam ArD. GG #5089615 - nie odpowiadam na anonimy
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!