pamiec ram w laptopie

Autor: ac <acwro_at_gazeta.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 22:11:14 MET

Witajcie! jestem posiadaczem laptopa HP nx9020, wg specyfikacji posiada on
standardowo 256mb pamieci ram oraz karte grafiki 64mb i tu moje pytanie: czy
ta pamiec ram jest wspoldzielona z karta grafiki? Bo jesli wejde we
wlasciwosci systemu to mam 227760kb pamieci ram, probowalem takze znalesc w
biosie ewentualne ustawienia dot karty grafiki i jej pamieci ale niczego
takiego nie znalazlem (bios phoenix).Czy moze w tym konkretnym modelu pamiec
ram jest wspoldzielona z jakims innym urzadzeniem lub w jaki inny sposob
mozna wyjasnic brakujace mbpamieci ram? Bardzo dziekuje za odpowiedz,
pozdrawiam wszystkich serdecznie!
Andrzej