Re: Fat32 vs NTSC [help]

Autor: BartekK <sibi_at_hell.art.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 21:01:48 MET

> Pierwsze slysze, ze FAT32 ma ograniczenie do 4GB. Czy chodzi o wielkosc
> pliku, czy o partycji?. Bo ja mialem partycje FAT32 o wielkosci 40GB, potem
> zmienilem na 5x8GB.

Zaleznie od paru rzeczy, jest limit wielkosci jednego pliku do 4GB a
wlasciwie to nawet limit do 2GB jesli fat32 nie ma duzych klastrow 32kB
(jesli sie nie myle). NTFS ma limit duzo wyzszy

Tak btw- czy mapowany dysk przez siec (dostep spod windowsa, a
faktycznie dysk dostepny przez sambe, i zyjacy pod linuksem na raiserfs
lub ext3) tez ma limit windowsowy 2/4GB ?

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG:23319