Re: Profesjonalne Karty Muzyczne

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 20:16:48 MET

Adam wrote:

> Creative ;)
>
> zreszta jeden pies i tak przez plytke i cala konstrukcje pc wszytsko
> piszczy, trzaska ... przynajmniej u mnie :(

przez jaka znowu plytke?? karta muzyczna (w przeciwienstwie do
dzwiekowej) sluzy - w skrocie - do generowania dzwieku z nut;
tzn. zajmuje sie odpowiednim symulowaniem instrumentow muzycznych;
i zdecydowanie zadne piski i trzaski nie powinny sie zdarzac;
poza tym Creative zdecydowanie nie jest producentem profesjonalnych
kart muzycznych;

adas;