bios aktualizacja pod semprona - ECS

Autor: Adrian <aadrian_at_go2.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 20:02:24 MET

Witam

    Zakualizowalem bios na plycie L7VTA2. Zrobilem to abym mógł wsadzić
procka Sempron.
Wszystko niby OK ale w biosie nadal nie widze mozliwosci ustawienia
magistrali na 166.

Teraz mam procka 600 Duron i moge zmieniac plynnie magistrale do 132.

Teraz tak sie zastanawiam czy jak wloze procka sempron to zmieni mi sie
opcja w biosie na 166 - to jest moje przypuszczenie i dlatego chcialbym
abyscie to potwierdzili albo i nie.

AHA W OPISIE NOWEGO BIOSU BYLO NAPISANE ZE BEDZIE OBSLUGIWAL - 1.Support
Sempron Model 10.
      2.Support 0.13 New Duron FSB 133Mhz CPU.

POZDR

Adrian