Re: [ot] Re: hurtowa zmiana nazw plików

Autor: buba <buba_at_buba.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 19:56:02 MET

Użytkownik "MK" <@___http://tiny.pl/p8___> napisał w wiadomości
news:ct3ftp$v6i$1@news.dialog.net.pl...

> Jeszcze
>
> Dowolny linux + kilka linijek w bashu.
>
> nie obrazajac nikogo, sadzisz, ze ktos kto pyta o taka rzecz,
> potrafi to zrobic w linuxie?

Nie używam Linuxa. Nie używam też Windows XP, jak pewnie sądzisz. Mógłbym
sobie napisać program w turbo pascalu lub C++ (kiedyś uczyłem się tego na
studiach), ale po pierwsze szkoda mi czasu, a po drugie - po co wyważać
otwarte drzwi. Traktuję Internet jako przydatne narzędzie rozwiązywania
wielu problemów i wykorzystywania czyichś doświadczeń. Napisałem tutaj,
ponieważ wypróbowałem kilka programików typu "file renamer" i żaden nie
oferował takiej opcji. Myślałem, że tu znajdzie się ktoś, kto zetknął się z
takim problemem jak mój, lub wie jak to w prostu sposób rozwiązać.
Tymczasem - niektórzy z Was, nawet nie próbują pomóc i pisza tylko złośliwe
uwagi. Nie szkoda Wam na to czasu?