Re: Cool'n'Quiet w A64

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 19:12:15 MET

Krzysiek napisał(a):
> chcialbym zapytac jak sprawuje Wam sie funkcja C'n'Q. U mnie w WinXPPro
> oraz zestawie jak w sigu, po uaktywnieniu jej programy nie chca wykonywac
> swoich funkcji. Chocby moj czytnik zwraca blad jakis. Przypuszczam ze jest
> to zwiazane z obnizeniem napiecia rdzenia do ~1,1V

> Pomijam tu problemy zwiazane z wysypujacym sie bledem o przecinku.

> Jak sprawuje sie ta funkcja u Was?

dla mnie rewelka coś na co czekałem bardzo długo, wykorzystuję procesor
przeważnie bardzo różnorodnie .0% 0% 0% 100% 0% 0% 0% 100% i tak w kółko...

funkcja sprawiła że moje chłodzenie bierne nawet się mocno nie wysila,
temp procka nawet przy box'owym chłodzeniu jest bardzo bardzo niska

dodatkowo przy takim wykorzystaniu procesora można sobie podkręcić go
bardzo wysoko, a technologia sprawi że będzie *zimny* i *wydajny*