Re: Re: komentarze w sklepach internetowych

Autor: Sekator <sek_at_tor.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 19:02:09 MET

Użytkownik "Stanisław Kępiński" <szydas@szydas.eu.org> napisał w wiadomości
news:mailman.220.1106584186.501.pecet@man.lodz.pl...

> eeee, bez przesady. sam zamieściłem tam kilka komentarzy, wszystkie się
> pojawiły. a niekoniecznie byłem zachwycony wszystkimi zakupami (patrz np.
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=5138 - mój komentarz trzeci od
> końca, chyba że ktoś już dodał). postawcie się na ich miejscu - gdyby to
> był wasz sklep a konkurencja codziennie wpisywała by wam złośliwe
> komentarze? poza tym opisuje się wady/zalety sprzętu, który oni tylko
> sprzedają, nie produkują...

Nie, no nie mam nic do tego sklepu :-) Ale bardzo często spotykałem się z
takimi stwierdzeniami, nawet od znajomych! Zresztą zastanawiający trochę
jest fakt zdecydowanej przewagi ocen na 10 :-) Trzeba jednak przyznać, że
jest to największy sklep w kraju (chyba) i żeby nie ceny, to wcale nie
najgorszy... Robiłem zakupy w około 5 sklepach i jak na razie nie znam
takiego, któremu nie miałbym nic do zarzucenia... niestety.... Często
najtaniej jest zamówić w swoim mieście...

Pozdrawiam, Sekator.