Re:[comp] LCD - rozdz. zalecana a wyswietlena - prośba o poradę

Autor: Paweł Chrobak <beefens-antyspam-_at_o2.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 18:43:25 MET

> Sa tak napisane aplikacje, ze tekst o powiekszonych czcionkach sie
> nie miesci w okienku a okienka nie mozna powiekszyc.

No to chyba Program Płatnika musiałby być. ;);)

A przy okazji Prokomu taka anegdotka:
Coś tam komuś robiłem i coś się sypało, dzwonię na infolinie i mówię w czym
problem.
BAA, pani mnie od razu zrozumiała (no się strasznie miło zdziwiłem) , i ona
mówi,
ze tak i że trzeba ze stony ściagnąć łatkę i po krzyku.
No i ok, ja tam wchodzę, strona jest ale łatki ani śladu, dzwonię jeszce raz
i mówię.
Tam ktoś inny odbiera i mówi ,że wszytko się zgadza bo łatka była ale od
wczoraj jej nie ma,
bo jest nowa wersja i żeby ściągnąć nową i zainstalować.
Ja mówie, no ok no ale że to co mam to styczniowe dokumenty musza być na
starej wersji,
on mówi ,że ok żebym się nie przejmował, przemęczył sie parę dni z błędem,
przygotował, wysłał i wtedy wysłał nowe
;)

Pozdrawiam