Radeon 9600

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 18:25:46 MET

Witam!
W moim kompie mam takowego Radeona 9600-
do niego podłączone dwa monitory i TV- via TV-out
polećcie mi jakieś dobre sterowniki i jakis programik do zarządzania
tym- znajde coś lepszego od fabycznych?
Głownie prace biurowe, internet i karta TV i karta TV-SAT- ale czasem i
HL-2 ale niemusze mieć detali na maks.
Czy w celu instalacji nowych - jak rozumiem- wszystko stae trzeba
gruntownie odinstalować? czy lepiej zabierac sie do tego z razem z
reinstalacją systemu (WinXPprof)?

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,