problem z grafika (chyba)

Autor: gardziej <gardziejewski_at_tlen(czyli>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 18:01:36 MET

witam serdecznie i o pomoc prosze.

mam problem z zainstalowaniem karty graficznej. niby instaluje sterowniki,
ale kiedy restartuje kompa po insalacji, miga okienko windows 98 a potem juz
tylko zielony kursor w lewym gornym roku na czerwonym tle (wielkosci
jednego znaku). probowalem juz sterowniki stare od karty, nowe detonatory i
nadal to samo. co dziwniejsze kiedy wciskam reset po tym bledzie, uruchamia
sie ponownie windows z pytaniem, czy moze wybrac tryb awaryjny, wybieram
normalny i uruchamia sie, ale z tekstem: problem tkwi w ustawieniach
wyswietlania. typ karty jest niewlasciwy lub biezace ustawienia nie dzialaja
na tym sprzecie. zaznaczam, iz w tej samej konfiguracji sprzet chodzil
wczesniej bez problemow 3 lata bez formatow.
niestety nie mam innej karty pod AGP 1.0, zeby sprawdzic. co moze byc
przyczyna? jak ja znalezc i usunac?

parametry komputera:
Intel Celeron-A, 366 MHz (5.5 x 67) (nigdy nie krecony)
Tomato Board BX98-3D VIA VT82C691 Apollo Pro
160 MB (SDRAM)
NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro

prosze o pomoc
pawel