Re: Ma ktoś problem z Abitem BE6II ?

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 16:13:10 MET

DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> zapodał(a):

> amadeo <amadeusz111@wp.pl> zapodał(a):
> Problem przerwać - AbitBE6II ma 3 PCI powiązane albo ze sobą, albo
> z AGP, albo z kontrolerem HPT :>
> BTW - raid i DMA66?? Może DMA100? Bo HotRod (wersja 2.0) Be6II chyba
> miała dopiero Raida ?

... no i może podpowiedź - masz coś w ostatnim (tym na samym dole...) PCI?
pewnie kartę TV? no to tam już nie może być...
Modem... hmmm... pewnie w PCI3 :>

ps. wsio się da zrobić (sprawdzone na linux/W98/WinXP) - ale baaardzo trzeba
mieszać w przerwaniach i kartami się nawywijać.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl