Re: problem z pecetem!

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 15:54:23 MET

Miensien wrote:
> Witam!
> komputer byl odlaczony od zasilania kilka miesiecy!
> wlanczam pc i nie robi beep ale startuje, monitor sie wlancza i pisze na
> czarnym ekranie
> " BIOS ROM checksum error" i pod tym wyskakuje

Wygląda na rozprogramyowany BIOS (ciekawe z jakiej przyczyny).

> "Detectin floppy dirve A media
> Insert system disk and press enter"
> nie moge tez wejsc do Bios-a i nie moge tez zrobic update bios-a
> wkladam startowa dyskietke i tez nic!
> Moze ktos juz mial taki problem bo nie wiem co mam zrobic?

Przeczytać sekcję pod tytułem "BIOS recovery" w instrukcji płyty. Pewnie
trzba będzie ściągnąć od producenta BIOS i postąpić zgodnie z instrukcją
- wgrać na dyskietkę pod jakąś ustaloną nazwą, resztki tego co zostało
na płycie powinny umieć to zassać z dyskietki.